Działalność sponsoringowa jest częścią strategii Grupy Kapitałowej PGE, która w ten sposób wzmacnia swoją markę i zwiększa zasięg jej oddziaływania.

Najważniejsze cele w sferze sponsoringu Grupy PGE to tworzenie kapitału społecznego i pomoc w wypełnianiu zadań z zakresu społecznej odpowiedzialności spółki. Głównymi obszarami sponsoringu PGE są sport i kultura.

PGE szczególnie dba o społeczności lokalne w miejscach swojej największej aktywności wytwórczej i wydobywczej – sponsoruje drużyny sportowe, które są dumą Bełchatowa, Zgorzelca i Opola. 

PGE NarodowyDla podkreślenia pozycji lidera polskiego rynku energetyki oraz wzmocnienia marki grupa pełni funkcję partnera tytularnego stadionu PGE Narodowy, na którym swoje mecze rozgrywa futbolowa reprezentacja Polski. PGE Narodowy to najnowocześniejsza arena wielofunkcyjna w Polsce. Stadion gości wiele wydarzeń o charakterze sportowym czy kulturalnym, przyczyniając się do zwiększenia rozpoznawalności marki PGE.

PGE, jako Sponsor Tytularny, współpracuje również ściśle z PGE Ekstraligą – jedną z najsilniejszych lig żużlowych na świecie.

Szczególną troską otaczamy amatorski sport dzieci i młodzieży. Dzięki temu adepci siatkówki, koszykówki, piłki ręcznej i nożnej zyskują szansę na rozwój i sukcesy. Od 2016 r. Grupa Kapitałowa wdraża program „PGE Wszyscy sportowcy”, przygotowany dla wsparcia młodych talentów w lokalnych społecznościach na terenie całego kraju. Jest on prowadzony na zasadzie konkursu na najciekawsze projekty.

Dowiedź się więcej na temat sponsoringu amatorskiego.

Filharmonia NarodowaPGE występuje także jako mecenas kultury narodowej - od lat okazuje pomoc Muzeum Powstania Warszawskiego, jak również Muzycznemu Festiwalowi w Łańcucie i Filharmonii Narodowej w Warszawie. Jako partner Filharmonii Narodowej, PGE po raz kolejny otrzymało statuetkę Mecenasa Roku Filharmonii Narodowej - symboliczny gest podziękowania dla instytucji w największym zakresie wspierającym jej działanie, doceniający m.in. współpracę przy nowym projekcie – niedzielnym cyklu edukacyjnym „Poranki i Popołudnia dla Małych Melomanów”.

Przeprowadzane badania, oceniające poszczególne projekty pod kątem ich wpływu na relacje ze środowiskami ważnymi z punktu widzenia GK PGE albo danej spółki GK PGE, odbioru medialnego, wzrostu rangi marki PGE wykazały wysoką efektywność naszych działań podejmowanych w 2016 roku.